Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.

www.bip.gov.pl
 
Wyszukiwanie:
  strona główna redakcja  rejestr zmian  stytystyki stron  pomoc
SZPITAL POWIATU BYTOWSKIEGO Sp. z o.o.
Ogłoszenia
dane teleadresowe
zarząd i administracja
Podstawa prawna dziłania
dokumenty zewnętrzne
dokumenty wewnętrzne
rejestracja
rejestry
przetargi
ogłoszenia o przetargach
Rok 2016
ogłoszenia o rozstrzygnięciach
Rok 2011
Rok 2012
Rok 2013
Rok 2014
Rok 2015
Rok 2016
Ogłoszenia o zamówieniach do 30 000 EURO
Ogłoszenia o dialogu technicznym
konkursy na usługi medyczne
ogłoszenia o konkursach
Rok 2016
skargi
protesty
informacje dodatkowe
ogłoszenia o rozstrzygnięciu
Rok 2015
Rok 2016
Praca-poszukujemy
Konkursy
Ogłoszenia o naborze
Wyniki i Sprawozdania
Rok 2013

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


Bytów: USŁUGA STERYLIZACJI NARZĘDZI, SPRZĘTU MEDYCZNEGO, BIELIZNY SZPITALNEJ WRAZ Z TRANSPORTEM OD I DO ZAMAWIAJĄCEGO ZP12/2016
Numer ogłoszenia: 74704 - 2016; data zamieszczenia: 01.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. , ul. Lęborska 13, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 8228500, faks 59 822 39 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.spzoz.bytow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGA STERYLIZACJI NARZĘDZI, SPRZĘTU MEDYCZNEGO, BIELIZNY SZPITALNEJ WRAZ Z TRANSPORTEM OD I DO ZAMAWIAJĄCEGO ZP12/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Przedmiotem zamówienia jest pełen proces technologiczny obróbki przed sterylizacją i sterylizacji wysokotemperaturowej narzędzi chirurgicznych, sprzętu medycznego oraz pakietowanie i sterylizacja wysokotemperaturowa bielizny operacyjnej oraz materiału opatrunkowego: - usługa dezynfekcji, mycia, przeglądu, konserwacji, pakowania i sterylizacji narzędzi chirurgicznych parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach : 134 0 C, 121 0 C, - usługa dezynfekcji, mycia, przeglądu, pakowania i sterylizacji sprzętu medycznego parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach: 134 0 C, 1210 C, - usługa pakowania przygotowanej przez Zamawiającego bielizny operacyjnej oraz materiału opatrunkowego i sterylizacji parą wodną pod ciśnieniem w temperaturach: 134 0 C, 1210 C, oraz transport od Zamawiającego narzędzi chirurgicznych i sprzętu medycznego po wstępnej obróbce wg załącznika nr 4 do Umowy oraz nie jałowej bielizny operacyjnej oraz materiału opatrunkowego i transport do Zamawiającego sterylnych pakietów. Wykaz ilości pakietów objętych usługą sterylizacji określa formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. Zamawiający będzie odbierał i przekazywał wyroby medyczne do sterylizacji z częstotliwością od poniedziałku do soboty jeden raz dziennie w godzinach od 11.00 do 11:30 z możliwością dodatkowego transportu o godz. 17:00.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.20.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ Zamawiający żąda dostarczenia: a) oświadczenia Wykonawcy, wg Załącznika nr 4 do SIWZ, b) wykazu programów i parametrów mycia i dezynfekcji wraz z podaniem rodzaju preparatów myjących i dezynfekcyjnych i ich kompatybilności materiałowej, c) wykazu urządzeń stosowanych w technologii sterylizacji z podaniem nazwy producenta, typu urządzenia, roku produkcji, d) opisu stosowanego systemu kontroli procesów sterylizacji na wszystkich etapach technologii z podaniem metod kontroli, rodzaju i klasy wskaźników, przyrządów testowych, dokumentacji.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Cena za dojazd - 20

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Załącznik nr 5 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ul. Lęborska 13 77-100 Bytów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2016 godzina 09:30, miejsce: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ul. Lęborska 13 77-100 Bytów biurowiec/ sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

wersja do druku pobierz plik 

Załączniki:

Nazwa plikuRozmiar
Unieważnienie.docx383,09 kB
Autor dokumentu: Agata Grudnowska
Udostępnił: Agata Grudnowska (2016-04-01, godz. 13:32)
Modyfikacja: Agata Grudnowska (2016-07-07, godz. 12:21)
Odwiedzin: 892

Dostęp do informacji publicznej

Instrukcja korzystania

Dostęp do informacji publicznej nieudostępnionej w BIP

odwiedzin: 1549180