Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Bytów: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń serologicznych wraz z dzierżawą oprogramowania i sprzętu do pracowni serologii i banku krwi ZP22/L/6/2016
Numer ogłoszenia: 92612 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. , ul. Lęborska 13, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 8228500, faks 59 822 39 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń serologicznych wraz z dzierżawą oprogramowania i sprzętu do pracowni serologii i banku krwi ZP22/L/6/2016.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sukcesywna dostawa odczynników i materiałów zużywalnych do oznaczeń serologicznych, dalej jako asortyment. 2. Dzierżawa czytnika mikrokart z zestawem komputerowym oraz oprogramowania do zdalnej elektronicznej autoryzacji wyników badań serologicznych, oprogramowania ze sprzętem do funkcjonowania pracowni serologii i banku krwi, manualnej pipety multidozującej ze statywem, wirówki i inkubatora zwanych dalej jako aparatura. 3. Ilości wykonywanych za pomocą poszczególnych odczynników i materiałów zużywalnych badań zostały określone w Załączniku nr 1 do SIWZ - Formularz cenowy. Wymagane parametry jakościowo techniczne asortymentu i aparatury zostały opisane w Załączniku nr 6 do SIWZ. 4. Usługa serwisowa w zakresie aparatury wymienionej w ust. 2. 5. CPV: 33696100-6 odczynniki do klasyfikacji grup krwi; 33696200-7 odczynniki do badania krwi; 33124100-6 Urządzenia diagnostyczne 5. Zamawiający wymaga w ramach umowy dostarczenia manualnej pipety multidozującej ze statywem, wirówki i inkubatora które po okresie umowy przejdą na własność Zamawiającego. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nabycia mniejszej ilości asortymentu (maksymalnie o 20%), niż podana w formularzu cenowym- załączniku nr 1 do SIWZ. Z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne inne roszczenia, poza roszczeniami o zapłatę za asortyment dostarczony. 7.Dostawa asortymentu następować będzie sukcesywnie, w zależności od potrzeb Zamawiającego, na podstawie zamówień pisemnych lub telefonicznych (zamówienia składane telefonicznie należy potwierdzić faksem) składanych Wykonawcy przez Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy. W zamówieniu Zamawiający wskaże ilość zamawianego asortymentu i termin dostawy do 5 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia. Dostawa następować będzie do Laboratorium Zamawiającego położonego w Bytowie ul. Lęborska 13 zgodnie z adresem wskazanym na zamówieniu; w dni robocze w godzinach od 8:00 do 14:00. 8.Wraz z pierwszą dostawą Wykonawca dostarczy karty charakterystyki asortymentu, jeśli ich sporządzenie jest wymagane na podstawie obowiązujących przepisów, a także informację o wymaganym postępowaniu z opróżnionymi opakowaniami, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności ustawy z 13 czerwca 2013 roku o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz.U.2013.888) i ustawy z 25 lutego 2011 roku o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (.Dz.U. 2015. 1203 j.t.)..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających |
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.61.00-6, 33.69.62.00-7, 33.12.41.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 20.10.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
c) wypełniony i podpisany formularz określający graniczne parametry jakościowo - techniczne (zgodnie z treścią załącznika nr 6 do SIWZ),
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5. W celu potwierdzenia, że oferowany asortyment, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty oświadczenie (Załącznik nr 5 do SIWZ), że oferowany asortyment, spełnia wszystkie określone przepisami prawa wymogi w zakresie dopuszczenia do obrotu, zwłaszcza zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. 2015. 876 j.t.), na potwierdzenie czego Wykonawca posiada wszystkie wymagane dokumenty, które w każdej chwili na żądanie Zamawiającego przedłoży do wglądu oraz że Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie ewentualne szkody powstałe w związku z zastosowaniem dostarczonego przez Wykonawcę asortymentu niespełniającego określonych w przepisach prawa i SIWZ wymogów. 6. Metodyki w języku polskim do każdego rodzaju testów. 7. Do oferty zamawiający wymaga załączenia pozytywnej opinii Instytutu Hematologii i Transfuzjologii w Warszawie o oferowanych testach mikrokolumnowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami IHiT [Medyczne zasady] rozdz. 7 punkt 7.5, wyd. III), który na podstawie ustawy z dnia 22.08.1997r. o publicznej służby krwi (Dz. U. Nr 106, poz.681, z późn. zm.) stanowi w Polsce obowiązujące przepisy w jednostkach organizacyjnych publicznej służby krwi.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Załącznik nr 4 do SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ul. Lęborska 13 77-100 Bytów.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.09.2016 godzina 09:30, miejsce: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. ul. Lęborska 13 77-100 Bytów biurowiec/ sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie