Dostawa środków dezynfekcyjnych ZP21/A/10/2016

 Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.bip.spzoz.bytow.pl


 

Bytów: Dostawa środków dezynfekcyjnych ZP21/A/10/2016
Numer ogłoszenia: 91412 - 2016; data zamieszczenia: 15.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
  zawarcia umowy ramowej
  ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. , ul. Lęborska 13, 77-100 Bytów, woj. pomorskie, tel. 59 8228500, faks 59 822 39 90.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych ZP21/A/10/2016.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych dla potrzeb oddziałów Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o., zamawianych przez Aptekę szpitalną. Środki dezynfekcyjne będą dostarczane (w tym transportowane i wyładowywane) na koszt i ryzyko Wykonawcy w ilości zgodnej z zamówieniami częściowymi, składanymi przez osoby upoważnione przez Zamawiającego oraz wg cen określonych w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, który każdy oferent zobowiązany jest wypełnić i dołączyć do formularza ofertowego. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części środków dezynfekcyjnych, wynikającej z braku lub zmniejszenia zapotrzebowania na nie oraz prawo dokonywania zmian ilościowych w dostarczanych środkach dezynfekcyjnych do wysokości ceny określonej w umowie. 3. Wykonawca będzie odbierał od Zamawiającego opakowania po zużytych środkach dezynfekcyjnych i postępował z nimi zgodnie z przepisami ustawy z 13 czerwca 2013 r. o gospodarce opakowaniami i odpadami opakowaniowymi (Dz.U.2013.888). 4. W terminie 3 dni od zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. wyborze najkorzystniejszej oferty) należy dostarczyć na żądanie Zamawiającego aktualne karty charakterystyki, jeśli ich posiadanie jest wymagane zgodnie z rozporządzeniem (WE) NR 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 r. w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleń i stosowanych ograniczeń w zakresie chemikaliów (REACH) i utworzenia Europejskiej Agencji Chemikaliów oraz instrukcję sporządzania roztworu roboczego z ulotką informacyjną o środku dezynfekcyjnym. 5. Oferowane środki dezynfekcyjne muszą być przeznaczone do wykorzystania medycznego. 6. Oferowane środki dezynfekcyjne muszą posiadać etykiety oraz instrukcje stosowania w języku polskim. 7. Termin ważności dostarczonych środków dezynfekcyjnych nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostawy. 8. Oferowane środki dezynfekcyjne muszą spełniać wszystkie wymogi określone w obowiązujących przepisach prawa, w tym odpowiednio w: a) ustawie z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U z 2015r. poz. 876 ze zm.), b) ustawie z dnia 13 września 2002r. o produktach biobójczych (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1926 ze zm.), c) ustawie z dnia 25 lutego 2011r. o substancjach chemicznych i ich mieszaninach (Dz. U. z 2015r. poz. 1203 ze zm.), d) ustawie z dnia 6 września 2001 roku prawo farmaceutyczne (Dz.U.2008.45.271 j.t.), e) ustawie z dnia 30 marca 2001r. o kosmetykach (Dz. U. 2013. 475 z późn. zm.). oraz aktów wykonawczych wydanych na ich podstawie. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Pakiet 1 - Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi wysokiego stopnia w tym endoskopów Pakiet 2 - Środki do dezynfekcji powierzchni i sprzętu Pakiet 3 - Środki do mycia i dezynfekcji skóry rąk Pakiet 4 - Środki do mycia i pielęgnacji skóry rąk i błon śluzowych Pakiet 5 - Środki do dezynfekcji skóry, antyseptyki skóry i błon śluzowych Pakiet 6 - Środki do antyseptyki skóry przed zabiegami operacyjnymi i iniekcjami Pakiet 7 - Środki do mycia i dezynfekcji narzędzi Pakiet 8 - Środki do maszynowego mycia i dezynfekcji basenów Pakiet 9 - Gaziki dezynfekcyjne.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Załącznik nr 4 do SIWZ wzór umowy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.spzoz.bytow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów ul. Lęborska 13.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 09:30, miejsce: Szpitala Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. 77-100 Bytów ul. Lęborska 13 biurowiec / sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki:

  • siwz.doc 
  • Załącznik nr 1 do SIWZ.xls 
  • Odpowiedzi do SIWZ.docx 
  • Modyfikacja SIWZ 17 05 2016.doc 
  • siwz po zmianie 17 05 2016.doc 
  • Zmiana ogłoszenia UZP 17 05 2016.doc