Konkurs ofert nr 20/05/2015 na wykonywanie świadczeń zdrowotnych w zakresie usług lekarskich w oddziale położniczo-ginekologicznym, chirurgii ogólnej i chorób wewnętrznych w Szpitalu Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.

OGŁOSZENIE O ROZSTRZYGNIĘCIU

konkursu ofert o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej Nr 20/05/2015

Na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2013 r., poz. 217 ze zm.) oraz art. 140, art.141, art 146 ust. 1, art. 147-150, art. 151 ust. 1,2 i 4-6, art. 152, 153 i art. 154 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz. U. z 2008 r. Nr 164, poz. 1027 ze zm.)

 

Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.

z siedzibą w Bytowie (77-100) przy ul. Lęborskiej 13

 

informacje o zakończeniu postępowania konkursowego

 

Komisja Konkursowa powołana w dniu 12.01.2015r Zarządzeniem Wewnętrznym nr 1/2015 do przygotowania i przeprowadzenia postępowania konkursowego  na świadczenie usług medycznych lekarskich i pielęgniarskich w Szpitalu Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o.:

 

Część 1 - kompleksowe usługi lekarskie w oddziale położniczo-ginekologicznym, sali porodowej, blokach operacyjnych i Izbie Przyjęć

 

Część 2 - kompleksowe usługi lekarskie w oddziale chirurgii ogólnej, Izbie Przyjęć i blokach operacyjnych

 

Część 3 - kompleksowe usługi lekarskie w oddziale chorób wewnętrznych i Izbie Przyjęć

 

Wybrała najkorzystniejszą ofertę poprzez ocenę ofert:

 

Część 1

Oferta 1- Indywidualna Praktyka Lekarska Marcin Piotrowski                                             

83-400 Kościerzyna, ul. W. Małcużyńskiego 8A/8

Oferta 3 - Indywidualna Praktyka Lekarska  Agnieszka Tomasińska                                  

80-209 Chwaszczyno, ul. Brylantowa 1b

 

Część 3

Oferta 2 - Prywatna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. Sławomir Wilga           

81-198 Kosakowo, ul. Dzikiej Róży 2A/2

 

Uzasadnienie wyboru: oferty były w pełni zgodne z wymaganiami odnośnie kwalifikacji oferentów, została sporządzona prawidłowo zgodnie z podanymi wzorami, zawierały wszystkie wymagane dokumenty, a kwota maksymalnej stawki proponowana w ofercie nie przekraczała dopuszczalnego przewidywanego przez Zamawiającego maksymalnego poziomu finansowania.

 

W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty nie podlegające odrzuceniu:

---------------------------------------------------------------------------

Część 1

Oferta 1- Indywidualna Praktyka Lekarska Marcin Piotrowski

Cena 100 pkt.

Oferta 3 - Indywidualna Praktyka Lekarska  Agnieszka Tomasińska                                  

80-209 Chwaszczyno, ul. Brylantowa 1b

Cena 100 pkt.

Część 3

Oferta 2 - Prywatna Specjalistyczna Praktyka Lekarska lek. SławomirWilga            

Cena 100 pkt.

 

Wyżej wymienione oferty, których w dniu rozpoczęcia nie będzie łączyć z Udzielającym Zamówienia, żaden inny stosunek prawny dotyczący świadczenia usług w zakresie objętym ofertą i wynikającą z niej umową, zapraszamy do podpisania umów od dnia 01.06.2015r. w godzinach 8:00 – 14.30 w Dziale Personalnym Szpitala Powiatu Bytowskiego W Bytowie przy ul. Lęborskiej 13 – po uprzednim uzgodnieniu telefonicznym pod nr 59 822 85 15 lub 59 822 85 25.

 

Świadczeniodawcom, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Szpital Powiatu Bytowskiego Sp. z o.o. zasad przeprowadzenia postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, przysługują środki odwoławcze i protest zgodnie z zapisem art. 153 i art. 154 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 164 poz. 1027 z późn. zm.).

 

Podpisy Komisji:

 

Przewodniczący  -  Krzysztof Gruszko  .........................................

 

 

Członek                - Lilianna Płotek …………………………………

 

 

Członek            - Agata Grudnowska    ...........................................

 

 

Członek            - Karolina Glanc           ...........................................                           Data 28.05.2015r.